Pennen met een opdruk

image (67)Pennen laten bedrukken met een opdruk voor wat extra promotie

Wij als stichting zijn constant op zoek naar wegen om onze stichting in beeld te brengen bij een steeds groter publiek. Hier gebruiken we regelmatig verschillende soorten drukwerk voor. Drukwerk werkt naar onze mening in bepaalde gevallen heel goed.

image (64)Wat moet je laten bedrukken?

Om een goede campagne te hebben met drukwerkartikelen zijn een aantal punten van belang.

1. Wordt het artikel gebruikt door mensen.
  2. Mijn doelgroep wat voor een artikel sluit hierbij aan?
  3. Is het drukwerk artikel eenmalig gebruik of bijv. dagelijks gebruik?

We vragen ons dus eerst een aantal vragen bij een drukwerkartikel over het nut ervan en hoe vaak een artikel gebruikt wordt door het gemiddelde publiek. Om een voorbeeld te geven. Een pen wordt door de meeste mensen dagelijks gebruikt en gaat soms wel meer als een jaar mee. Een visitekaartje komt vaak terecht op een grote stapel of in de was, omdat je hem even snel in je zak had gedaan tijdens een drukke bijeenkomst. Een pen is in dit geval dus een veel beter middel. Zo laten wij regelmatig bij Maxilia pennen bedrukken om weg te geven aan onze doelgroep. We merken dat mensen die de pen ontvangen hem ook echt gebruiken en hieruit ook vaak nieuwe connecties komen.

maxilia-logo (2)Maxilia

We werken al een tijd lang met maxilia drukwerk omdat het een partij is waar we fijn mee samenwerken en ze niet al te duur zijn. We zetten Maxilia dan ook graag even in een mooi daglicht.

Maxilia kenmerkt zich aan:

• Goede service
  • Goedkoop