Meijerink Uitvaartzorg heeft een uitvaartcentrum in Leusden

uitvaartcentrum in Leusden

Vanmiddag breng ik een bezoek aan het uitvaartcentrum in Leusden. Vorige week is zij overleden en vandaag zal de uitvaart plaatsvinden. Wat zo apart was, dat mijn tante in het afscheidshuis “De Poort”lag opgebaard. Je hebt hier de mogelijkheid om de hele dag bij je dierbare te zijn. Dit huisje is voorzien van alle gemakken en je krijgt zelfs de sleutel hiervan. Op deze manier kan je zelf bepalen wanneer en hoe lang je bij de overledenen blijft. Ook is het mogelijk om hier foto’s of andere spullen neer te zetten, daar ben je geheel vrij in. uitvaartcentrum in Leusden

Het uitvaartcentrum in Leusden, voor een mooi afscheid

Na een zeer intense week in het afscheidshuis, was vandaag de dag aangebroken om definitief afscheid van mijn tante te nemen. Hiervoor was een zaal in het uitvaartcentrum in Leusden gereserveerd. Een medewerker van Meijerink Uitvaartzorg, had alles geregeld in overleg met mijn oom. Hiermee werd hem een heleboel uit handen genomen in deze moeilijke periode. Moet er wel bij zeggen dat deze manier van afscheid nemen echt heel erg bijzonder was. Zonder op de klok te hoeven kijken heeft iedereen mijn tante gedag kunnen zeggen. Ook de uitvaart was heel erg indrukwekkend en bijzonder goed geregeld.