Ken jij De Drankengroothandel al?

drankengroothandel

Een tijdje geleden heb ik De Drankengroothandel leren kennen! Dit is in feite een webshop waar je voordelig drinken kunt bestellen. Van fris, tot bier en sterkere likeuren bijvoorbeeld. Uiteraard moet je 18+ zijn om alcohol te kunnen bestellen, dus dat geldt hier ook. Maar verder is dit voor verenigingen, horeca en anderen die groot inkopen een bijzonder goede zaak. Je betaalt hier namelijk niet de hoofdprijs, maar een mooie lage netto prijs. Echt het bestellen waard dus! De prijs kan zo laag blijven doordat je jouw bestelling afhaalt op locatie. Natuurlijk kun jij jouw bestelling ook laten bezorgen, maar dan wel tegen een meerprijs. De exacte kosten kan ik je niet vertellen, daarvoor moet je even online kijken of de mensen van de webshop raadplegen.

drankengroothandelEenvoudig online bestellen

Zelf vind ik De Drankengroothandel een stuk prettiger dan een fysieke winkel om alcohol te kopen en ander drinken groot in te kopen. De kosten liggen overduidelijk lager en het is ook erg prettig om in 1 overzicht te zien waaruit ik kan kiezen. De flessen fris zijn bijvoorbeeld van de beste A-merken en zodoende kunnen wij hier alles inkopen en gebruiken voor de feesten die in ons pand georganiseerd worden. Daar kunnen wij dus zelf ook nog eens wat op verdienen en dat is helemaal mooi meegenomen. Hebben jullie een vaste prik als het aankomt op inkopen doen wat betreft drinken en voeding? Ik ben erg benieuwd waar jullie inkopen doen en of jullie dit bedrijf ook al kennen. Laat het mij eens weten!

drankengroothandel