Coverup tattoo laten zetten

Onlangs heb ik een coverup tattoo laten zetten en wat ben ik daar ontzettend blij mee. Een aantal jaar geleden was ik helemaal verliefd op mijn ex man. Omdat wij al heel lang bij elkaar waren, wilden wij onze liefde bezegelen met een tatoeage met elkaars naam. Op dat moment vond ik het helemaal geweldig en ik was daar dan ook super trots op. Helaas hield mijn relatie geen stand en zijn wij uit elkaar gegaan. Nu zat ik alleen wel met de naam van mijn ex man op mijn arm. Bij ieder nieuwe relatie kreeg ik weer de vraag van wie deze naam was. Dit was erg vervelend en ik wilde niet meer dat mijn verleden mij achtervolgde.

Coverup tattoo

Heel hygienisch

Zo ben ik naar de tatoeage zaak gegaan van Ron in Venlo. Ik had hier hele goede verhalen over gehoord en goede reviews over gelezen. Ik vind het belangrijk om naar een zaak te gaan waar er hygiënisch wordt gewerkt. Deze zaak werkt volgens de richtlijnen van de GGD en is goedgekeurd door het Landelijk Centrum Hygiëne en Veiligheid. Samen hebben wij over de wensen gesproken en heeft hij een mooi ontwerp gemaakt. De coverup tattoo is heel erg mooi geworden. Je ziet niks meer van de naam die er eerst stond.